مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:102022-01-17اقتصادي

تعریف 3 پروژه شاخص در بودجه سال آینده شهرداری بوشهر


رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از تعریف سه پروژه شاخص در بودجه سال آینده شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: این پروژه ها نقش مهمی در توسعه شهر بوشهر خواهد داشت.

- ، جعفر پورکبگانی صبح دوشنبه در نشست با مردم در مسجد حضرت زینب (س) کوی تنگک از تلاش برای اقدامات مناسب در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: در بودجه سال آینده سه پروژه شاخص بالای 150 میلیارد تومان تعریف خواهیم کرد و در این پروژه ها از پیمانکاران توانمند بهره خواهیم برد.

وی اضافه کرد: فعال شدن کارخانه آسفالت و کارگاه تولید سنگ جدول و مصالح مورد نیاز که ضمن تأمین آسفالت و مصالح با قیمت کمتر ظرفیت درآمدزایی خوب برای شهرداری خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: فعال شدن میدان میوه و تره بار در جهت تأمین میوه و تره بار ارزان جهت شهروندان، آزاد سازی 13.

5 هکتار اراضی زندان بوشهر با توجه به انتقال زندان به خارج از شهر و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری از مهمترین اقداماتی است که مقدمات آن در حال فراهم شدن است.

مشکلات متعدد در محلات تنگک پورکبگانی خاطرنشان کرد: محلات تنگک با مشکلات زیادی روبرو است که مسئولان و ساکنان اولیه این محلات باید توجه بیشتری می کردند.

وی افزود: به دلیل اینکه در تفکیک ها سهم شهرداری دیده نشده هم اکنون برخی از ساکنین این محلات دچار مشکل شدند در حالی که قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 3 پروژه شاخص در بودجه سال آینده شهرداری بوشهر

تعریف 3 پروژه شاخص در بودجه سال آینده شهرداری بوشهر