مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:102022-01-17سياسي

«امام محوری» در اداره مساجد مهمتر از «مسجدمحوری» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان رییس بنیادهدایت با دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، - رییس بنیادهدایت در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم گفت: مسجدمحوری مهم تر از امام محوری است و اگر مسجد، امام قوی نداشته باشد نمی تواند امور محله را به عهده بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان رییس بنیادهدایت با دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیادهدایت ، ضمن تشریح موضوع مسجدمحوری اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم فضای جامعه را حداقل در حوزه های فرهنگی، اجتماعی مدیریت کنیم باید مجموعه بزرگ کشور را به مجموعه های کوچکتری تبدیل کنیم.

مدیرعامل بنیادهدایت ادامه داد: به همین منظور به مدل سازماندهی مکان پایه رسیدیم و پس از این مرحله اگر فرد با مفاهیم دینی آشنا باشد به سرعت به مسجدمحوری خواهد رسید.

اما برای ما مهمتر از مسجدمحوری ، امام محوری است و اگر مسجد، امام قوی نداشته باشد نمی تواند امور محله را به عهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امام محوری» در اداره مساجد مهمتر از «مسجدمحوری» است

«امام محوری» در اداره مساجد مهمتر از «مسجدمحوری» است