مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:002022-01-17سياسي

صحبت های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره مسکن ایثارگران


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشکل مسکن خانواده معظم شهدا به خصوص عزیزانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده اند، به صورت ویژه با استفاده از ظرفیت همه دستگاه های حاکمیتی در دستور کار قرار می گیرد.

- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشکل مسکن خانواده معظم شهدا به خصوص عزیزانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده اند، به صورت ویژه با استفاده از ظرفیت همه دستگاه های حاکمیتی در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه یکشنبه 26 دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا با مادر و خانواده شهیدان ملکی دیدار و گفت وگو کرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهیدان مهرداد و مهدی ملکی با عصمت خسروانی طهرانی مادر این شهیدان والامقام دیدار و از مقام والا و ایثارگری شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار با خانواده معظم شهدا را توفیق و وظیفه خادمان شهدا دانست و گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است خدمت شما آمده ایم تا از حضورتان کسب فیض کنیم و ادای وظیفه خدمت و تکریم مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره مسکن ایثارگران

صحبت های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره مسکن ایثارگران