مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:452022-01-17فرهنگي

پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» منتشر شد


پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» با طرح جلدی از بیژن شکرریز و مطالب متنوعی در حوزه سینما، تئاتر، عکاسی، ادبیات و کتاب منتشر شد.

  - ، پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری آرمان هنر با مطالب متنوعی در حوزه سینما، تئاتر، عکاسی، ادبیات و کتاب منتشر شد.

جلد این شماره از ماهنامه، به گفت و گوی تفصیلی با بیژن شکرریز ، استاد فلسفه هنر و کارگردان باسابقه تلویزیون و سینما اختصاص پیدا کرده که در قالب آن، موضوعات مهمی چون ژانر در سینمای ایران، نقد فیلمنامه های جدید و معضل سرمایه های مشکوک در برخی فیلم های سینمایی مورد بررسی قرار گرفته اند.

در پرونده نقد فیلم پنجمین شماره آرمان هنر نیز فیلم های میکی وان آرتور پن، دون: بخش اول دنی ویلنوو، گشت ارشاد3 سعید سهیلی، بی همه چیز محسن قرایی، منصور سیاوش سرمدی و دینامیت ساخته مسعود اطیابی بررسی و نقد شده اند.

همچنین در این شماره و در بخش نقد فیلمنامه ، قسمت سوم مطالعه تطبیقی رمان و فیلمنامه بینوایان با عنوان: توصیفات هوگو از وضعیت آدمیان درمانده، به قلم پیام رنجبران نویسنده و منتقد، منتشر شده است.

توسعه برنامه های فرهنگی جشنواره چهلم (گفتاری از دبیرجشنواره فیلم فجر)، حضور پررنگ دهه شصتی ها در ایستگاه چهلم جشنواره فجر، اهمیت بعد معنوی سلامت روان، بدرود با مردی که هیچکس چون او نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» منتشر شد

پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» منتشر شد