مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:102022-01-17سياسي

لزوم بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار تبریز


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: می توانیم در مناطق کم برخوردار تبریز از ظرفیت سرمایه گذاری در راستای توسعه شهر استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم در جمع اهالی منطقه حیدرآباد اظهار کرد: اگر بخواهیم مروری به اقدامات صورت گرفته طی سال های اخیر در منطقه حیدرآباد داشته باشیم می توانیم به موضوع فاضلاب و آسفالت اساسی خیابان و کوچه های فرعی و .

اشاره کنیم که در برخی مناطق با پیگری اهالی محله عملیاتی شده است.

وی در ادامه ی سخنان خود ابراز کرد: یکی دیگر از اقدامات پارک جنگی ارم بود؛ این محوطه که کاربری مسکونی شده بود بعد از چندین سال در دوره ی چهارم به کاربری فضای سبز برگرداندیم، این محدوده اکنون با 120 هکتار ظرفیت و پتانسیلی برای شهر به شمار می رود.

بابایی اقدم بیان کرد: با اینکه مشکلات زیادی در منطقه حیدر آباد داریم اما می توان لاله پارک دوم شهر تبریز را در محدوده پارک جنگلی ارم احداث کرد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: در مناطق کم برخوردار تبریز، ظرفیت سرمایه گذاری می تواند در راستای توسعه شهر مورد استفاده قرار گیرد، بر همین اساس پارک جنگی ظرفیت بزرگی برای شهر تبریز و منطقه بوده که می توانیم در این محدوده از فرصت سرمایه گذاری استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار تبریز

لزوم بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار تبریز