مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:102022-01-17اجتماعي

مسدود شدن جاده دسترسی بابلکنار به بندی شرقی با شیرابه زباله


جاری شدن شیرابه ناشی از دپو نامناسب زباله در انجیل سی بابل راه دسترسی مردم از بابلکنار به بندپی شرقی را مسدود کرده و مردم برای ایجاد راه دسترسی وقتی حضور مسؤولان را کمرنگ دیدند، -   پیگیری های مردمی از مسؤولان شهرستان بابل به نتیجه نرسیده و در یک اقدام خودجوش اهالی نسبت به بازسازی و بهسازی اقدام کردند.

به دلیل محدودیت های مالی و با توجه به اینکه بخشی از کم کاری های سر ریزشدن شیرابه زباله متوجه شهرداری بابل است، مردم انتظار دارند که متولیان امر در این حوزه نسبت به تامین اعتبارات اقدامات لازم را در برنامه کاری خویش قرار دهند.

در همین ارتباط  قاسم دابوییان شهردار بابل اعلام کرد؛ که با معاون عمرانی شهرداری برای انجام مصاحبه هماهنگی های لازم را انجام می دهد.

 مولانا معاون عمرانی شهرداری بابل نیز با اعلام اینکه براساس اقدامات فنی نیاز به بررسی و اگر نیاز به ایجاد دیوار حائل است باید برآورد هزینه شده و پس از آن نسبت به تامین اعتبار اقدام شود،گفت: مردم منطقه اعلام کردند که نمی توانیم تا نسبت به احداث دیوار اقدام شود.

وی اضافه کرد: با موافقت شهردار نسبت به تامین مصالح اقدام شده و درخواست تامین چهار لوله بتنی بری انحراف آب هم در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن جاده دسترسی بابلکنار به بندی شرقی با شیرابه زباله

مسدود شدن جاده دسترسی بابلکنار به بندی شرقی با شیرابه زباله