مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:002022-01-17اقتصادي

توسعه گلخانه ها در کشور قفل شده، در کرمانشاه بیشتر!


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: توسعه گلخانه ها در کشور به دلیل نگاه تنگ نظرانه برخی مسئولین به توسعه گلخانه ها قفل شده که این سخت گیری ها در کرمانشاه بیشتر از سایر نقاط کشور است.

- امیر یاوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سخت گیرانه تر شدن قوانین پیش روی توسعه گلخانه ها، گفت: امسال قوانین سخت گیرانه ای تحت عنوان حفظ کاربری اراضی وضع شده که مشکلات زیادی را پیش روی توسعه صنعت گلخانه داری قرار داده است.

یاوری اضافه کرد: توسعه کشاورزی در قالب ایجاد کشت های گلخانه ای در کشور به دلیل نگاه تنگ نظرانه برخی مسئولین در توسعه گلخانه ها قفل شده که این سخت گیری ها در کرمانشاه بیشتر از سایر نقاط کشور است و همین موضوع توسعه گلخانه ها را با چالش های جدی مواجه کرده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه ادامه داد: امسال به بهانه اینکه مجوزهای توسعه گلخانه ها انحراف داشته و برخی اراضی کشاورزی مرغوب را به بهانه احداث گلخانه به ویلا تبدیل می کنند، مجوز طرح های گلخانه ای خیلی سخت صادر می شود.

وی تاکید کرد: نباید به بهانه هایی مثل سوء استفاده برخی از متقاضیان از مجوزها و تخلفاتی مثل تبدیل اراضی درجه یک به ویلا، تالارهای عروسی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلخانه ها در کشور قفل شده، در کرمانشاه بیشتر!

توسعه گلخانه ها در کشور قفل شده، در کرمانشاه بیشتر!