مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:552022-01-17سياسي

دیدار و طرح مسائل تعدادی از علما و معتمدین اهل سنت استان با آیت الله محامی


تعدادی از علما، معتمدین و مردم اهل سنت سیستان وبلوچستان با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار نموده و به گفتگو پرداختند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان تعدادی از علما، معتمدین و مردم اهل سنت سیستان وبلوچستان با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار نموده و به گفتگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در ابتدای این دیدار مولوی طلحه ریگی امام جمعه بخش مرکزی میرجاوه با ابراز گلایه از برخی درگیری های قومی و قبیله ای در منطقه خواستار ورود و میانجی گری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان شد.

در ادامه یکی دیگر از شهروندان اهل سنت استان نیز با ارائه درخواستی مکتوب خواستار مساعدت و حمایت نماینده مقام معظم رهبری در مسئله مورد نظر شد.

یکی دیگر از مولویان اهل سنت جنوب استان نیز با حضور در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت منطقه پرداخت و درخواست خود را با نماینده مقام معظم رهبری در استان مطرح نمود.

در ادامه سرپرست یکی از گروه های جهادی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد موسسه خیریه به بیان مشکلات و موانع پیش روی کار پرداخت.

یکی از اساتید اهل سنت دانشگاه آزاد زاهدان نیز گزارشی از فعالیت های فرهنگی ارائه نمود و سپس به قرائت شعری در وصف امام حسین(ع) پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و طرح مسائل تعدادی از علما و معتمدین اهل سنت استان با آیت الله محامی

دیدار و طرح مسائل تعدادی از علما و معتمدین اهل سنت استان با آیت الله محامی