مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:452022-01-17اقتصادي

نمایشگاه معرفی محصولات نانویی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمهوری اسلامی ایران با همت جهادگونه متخصصان و دانشمندان خود به جایگاهی رفیع در حوزه فناوری نانو در جهان دست یافته و کسب رتبه چهارم دنیا در زمینه تولید علم نانو، - نمایشگاهی با هدف معرفی محصولات نانویی از 27 تا 30 دی ماه 1400 در سال 37 نمایشگاه بین المللی برگزار می شود که در این نمایشگاه بیش از 50 محصول جدید نانوی رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمهوری اسلامی ایران با همت جهادگونه متخصصان و دانشمندان خود به جایگاهی رفیع در حوزه فناوری نانو در جهان دست یافته و کسب رتبه چهارم دنیا در زمینه تولید علم نانو، فعالیت بیش از 350 شرکت دانش بنیان و صنعتی، تولید بیش از 850 محصول، رشد صعودی بازار محصولات در سال های اخیر و صادرات محصولات نانو به بیش از 40 کشور از دستاورد های ایران در حوزه فناوری نانو بوده است.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در مسیر تحقق اهداف سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق 1404 در قالب نمایشگاه فناوری نانو، بخشـی از دستاورد های این حـوزه را در معرض دید مسئولان، متخصصان و صاحبان صنایع قرار می دهد.

امسال نیز در این رویداد بیش از 50 محصول پیشرفته با فناوری نانو رونمایی خواهد شد و بیش از دویست محصول منتخب در حوزه های مختلف حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه معرفی محصولات نانویی برگزار می شود

نمایشگاه معرفی محصولات نانویی برگزار می شود