مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:202022-01-17فرهنگي

بهار گردشگری در زمستان همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری دوازدهمین جشنواره زمستانی استان همدان از 27 دی تا 11 بهمن ماه خبر داد.

- علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، در تشریح برنامه های دوازدهمین جشنواره زمستانی استان همدان، با اشاره به اینکه ده ها برنامه برای این رویداد فرهنگی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: کارناوال شادی عروسک های غول پیکر و کوچک در سطح شهر همدان، جشنواره و مسابقه نقاشی کودکان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اجرای تئاتر خیابانی همراه با برنامه سنتی ساز و دهل در پیاده راه های شهر همدان از جمله برنامه های جشنواره است.

وی ادامه داد: بازی های زمستانه و اسنوموبیل سواری، مسابقه یخ نوردی در آبشار گنجنامه، مسابقه نقل های زمستانی، جنگ شادی، مسابقه آدم برفی و طناب کشی روی برف، اسکی و بازی های زمستانه، فستیوال ساخت مجسمه های یخی و برفی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

خاکسار تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی در طول جشنواره در محل آرامگاه بوعلی، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در پیاده راه میدان امام(ره)، مسابقه پخت انواع آش های زمستانه، ترشی و مرباهای همدان و مسابقه پخت انواع غذاهای سنتی و دسر در طول جشنواره برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار گردشگری در زمستان همدان

بهار گردشگری در زمستان همدان