مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:502022-01-17اجتماعي

کرمانشاه یخ می بندد!/ پیش بینی دمای 12 درجه زیر صفر در استان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: انتظار داریم حداقل دمای شبانه به طور قالب مناطق سردسیر استان بین 8 تا 12 درجه سانتی گراد زیر صفر به ثبت برسد.

- شهناز حق پرست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه تا صبح فردا (سه شنبه) شاهد بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود، بارش طی این مدت در اکثر نقاط سرد و معتدل به شکل برف خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه موقتا شرایط پایداری در سطح استان مستقر می شود که همراه با مه آلودگی هوا در پاره ای از نقاط در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از اواخر وقت روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه مجددا به علت عبور موج بارشی دیگری از جو استان شاهد وزش باد و بارش برف و باران د سطح استان خواهیم بود.

وی گفت: تحت تأثیر این سامانه بارش ممکن است که حتی در مناطق گرمسیر هم طی ساعتی به شکل رگبار موقت برف دیده شود.

حق پرست اضافه کرد: از نظر وضعیت دمایی از روز سه شنبه در اثر شارش جریانات سرد شمالی شاهد کاهش محسوس دما و سرد شدن هوا هستیم که تا پایان هفته تداوم خواهد داشت؛ این وضعیت باعث یخبندان در اکثر نقاط استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه یخ می بندد!/ پیش بینی دمای 12 درجه زیر صفر در استان

کرمانشاه یخ می بندد!/ پیش بینی دمای 12 درجه زیر صفر در استان