مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:352022-01-17فرهنگي

خداحافظی بهروز افخمی از فیلم سازی در سینمای ایران


بهروز افخمی که سرانجام پس از گذشت بیش از یک دهه، فیلم «فرزند صبح» ش آماده اکران عمومی شده، تصمیم گرفته است با همین فیلم از فیلمسازی در سینمای ایران خداحافظی کند، - بهروز افخمی که سرانجام پس از گذشت بیش از یک دهه، فیلم فرزند صبح ش آماده اکران عمومی شده، تصمیم گرفته است با همین فیلم از فیلمسازی در سینمای ایران خداحافظی کند، چرا که معتقد است سینما دیگر نمی تواند دوران ساز باشد.

بهروز افخمی با بیش از 30 سال سابقه ی فیلمسازی، بی تردید یکی از کارگردان های جریان ساز سینمای ایران محسوب می شود که دو فیلم عروس و شوکران از ساخته های او در اواخر دهه های 60 و 70 می توانند مصداقی براین ادعا باشند.

او در طول این سال ها با ساخت فیلم هایی همچون روز فرشته ، روز شیطان ، عقرب ، جهان پهلوان تختی ، گاو خونی ، سن پترزبورگ ، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران ، روباه و فرزند صبح ، سریال های کوچک جنگلی و عملیات 125 ، اجرای برنامه های سینمایی در تلویزیون و حضور در دوره ی ششم مجلس شورای اسلامی مسیری متفاوت و پرپیچ و خم را تجربه کرده و بعضی اظهارنظرهای صریحش درباره مسائل سینمایی و غیرسینمایی نیز او را چهره ای حاشیه ساز نشان داده است.

یکی از این حاشیه ها در هفته های گذشته به صحبت هایش درباره چند فیلم جامانده از جشنواره فجر مربوط بود که واکنش هایی را هم در پی داشت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی بهروز افخمی از فیلم سازی در سینمای ایران

خداحافظی بهروز افخمی از فیلم سازی در سینمای ایران