مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:052022-01-17ورزشي

مشکلات متعددی در محلات بندرعباس وجود دارد/در یک سال تمام مشکلات حل نمی شود


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: قرار نیست در یک سال تمام مشکلات حل شود اما با اولویت بندی مشکل های مهم را بر طرف خواهیم کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: قرار نیست در یک سال تمام مشکلات حل شود اما با اولویت بندی مشکل های مهم را بر طرف خواهیم کرد.

فاطمه جراره صبح امروز (27 دی ماه) در بازدید از وضعیت محلا بندرعباس، اظهار کرد: موضوعات مطالبات مردم محلات کاملا به حق است، ما متاسفانه مشکلات متعددی در محلات داریم اما با برنامه ریزی که در شورای شهر اتفاق افتاده است بنا بر این است که هم شهردار و هم اعضای شورای شهر در محلات قرار بگیرند و مشکلات را از زبان اهالی محلات بشنوند.

وی افزود: هر تصمیمی که درباره محلات گرفته می شود باید با توجه به اولویت بندی و نیاز اهالی همان محله باشد، بعضی خواسته های مردم از امور شهرداری است که باید انجام شود خواسته هایی مثل تنظیف و جمع آوری زباله و آسفالت معابر و کوچه ها که باید جز برنامه های شهرداری باشد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: یکی از دغدغه هایی که وجود داشته است و از خواسته های اکثر بانوان و آقایان است موضوعات ورزشی و مجتمع فرهنگی است و سالیان سال است که مورد بی توجهی قرار گرفته است، رسیدگی و تامین بودجه برای مجتمع های فرهنگی که کارشان ناتمام مانده اند باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات متعددی در محلات بندرعباس وجود دارد/در یک سال تمام مشکلات حل نمی شود

مشکلات متعددی در محلات بندرعباس وجود دارد/در یک سال تمام مشکلات حل نمی شود