مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 06:052022-01-17اجتماعي

ظرفیت های فضای مجازی برای اشتغال زنان / آموزش، لازمه ی رشد مشاغل مجازی


گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو فاطمه امی؛ تصویری که از زنان شاغل داریم، زنانی هستند که صبح زود از خانه بیرون می زنند و در اداره ها و پشت میز ها مشغول کار می شوند، - روز های قرنطینه، روز های رکورد شکنی حضور و فعالیت ما در فضای مجازی بود.

زندگی و کار ما با این فضا تنیده شده و این موضوع فرصتی را در اختیار زنان گذاشت تا در فضای مجازی کسب و کار خود را راه بیندازند.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو فاطمه امی؛ تصویری که از زنان شاغل داریم، زنانی هستند که صبح زود از خانه بیرون می زنند و در اداره ها و پشت میز ها مشغول کار می شوند، اما توجه شما را به زنانی جلب می کنیم که درون خانه، در کنار فرزندان خود به استقلال کاری و مالی رسیده اند و توانسته اند با تمام مشکلات صاحب کسب و کار خود شوند.

فضای مجازی بستری در اختیار زنان قرار داد تا در محیط کاری خود هرطور که راحت هستند حاضر شوند؛ آن هم فقط با یک گوشی تلفن همراه، اما همه چیز به این آسانی نیست.

حضور و موفقیت مستمر یا گسترش و رشد کسب و کار های مجازی زنان در صورتی میسر می شود که حمایت هایی برای آن ها وجود داشته باشد.

اولین قدم حمایت و آموزش های مناسب برای فعالیت در فضای سایبری است.

قطار پیشرفت و تکنولوژی چندین سال است که به کشور ما هم رسیده است و این روز ها اکثر افراد جامعه زمان بسیاری را در شبکه های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های فضای مجازی برای اشتغال زنان / آموزش، لازمه ی رشد مشاغل مجازی

ظرفیت های فضای مجازی برای اشتغال زنان / آموزش، لازمه ی رشد مشاغل مجازی