مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 03:502022-01-17بين الملل

نتانیاهو توافق با دادستان را بجای رفتن به زندان می پذیرد


بنا بر گزارش ها، نتانیاهو و وکلای او تصمیم گرفته اند که به توافقی برای دادخواهی با دادستان دست یابند.

- به نقل از کانال 12 تلویزیون اسراییل، در جلسه ای که یکشنبه شب با حضور بنیامین نتانیاهو و خانواده و وکلای او برگزار شد، تصمیم گرفته شد که نتانیاهو معامله برای دادخواهی را بپذیرد.

بر اساس این گزارش، منابع نزدیک به نتانیاهو با انتقاد از آویخای مندلبلیت ، دادستان کل رژیم صهیونیستی گفته اند که نتانیاهو توافق با دادستان را خواهد پذیرفت.

یک مقام ارشد در دفتر دادستانی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفته بود که شانس نتانیاهو برای توافق با دادستان کل، در بهترین حالت کم است، اما حال به نظر می رسد نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سمت پذیرش این توافق حرکت می کند، چون گزینه دیگری ندارد.

با این حال گفته شده حتی اگر نتانیاهو با تمام شروط خواسته شده توسط دادستان کل از جمله ترک زندگی سیاسی موافقت کند، باز هم باید مذاکرات گسترده ای بین دادستان و وکلای نتانیاهو در مورد هر بند و جزییات کوچک این توافق انجام شود و کار به این سادگی نیست.

بر اساس گزارش ها، محاکمه طولانی مدت فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به زودی به پایان می رسد و گفته شده نتیجه احتمالی آن اقرار نتانیاهو به انجام جرم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو توافق با دادستان را بجای رفتن به زندان می پذیرد

نتانیاهو توافق با دادستان را بجای رفتن به زندان می پذیرد