مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 23:252022-01-16سياسي

برخی معابر شهری کاشان به نام شهدای زن نامگذاری شود


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان گفت: نامگذاری معابر، اماکن و فضاهای عمومی به نام افراد فعال در عرصه خدمت، ترویج ارزش ها و ایثار را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین عبداله زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان در جلسه شورای نظارت بر نامگذاری شهرستان کاشان اظهار کرد: نامگذاری معابر، اماکن و فضاهای عمومی به نام افراد فعال در عرصه خدمت، ترویج ارزش ها و ایثار در سطح شهرها و روستاهای شهرستان انجام شود.

 وی افزود: در نامگذاری های معابر، اماکن، میادین و چهارراه ها با اولویت بندی مزین شدن به نام شهیدان والامقام برنامه ریزی و اجرایی شود که ضرورت دارد برخی از معابر شهری به نام شهدای زن شهرستان کاشان نامگذاری شود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در برخی از نامگذاری ها نام یک کوچه، پارک، کتابخانه، مراکز آموزشی، ساختمان، سالن و .

به نام یک عنصر میراث فرهنگی ناملموس و برخی دیگر از میادین یا بوستان های شهر به نام پیشکسوتان جهاد و مقاومت و میدان کارآفرینی می تواند انتخاب شود.

عبداله زاده گفت: در اولویت اول نامگذاری باید اسامی کلیه شهدای منطقه و ملی بر روی معابر و اماکن شهر یا روستا نهاده شده و سپس توصیه می شود از اسامی علما، مشاهیر و اسامی بومی و محلی برای نامگذاری سطح شهر مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی معابر شهری کاشان به نام شهدای زن نامگذاری شود

برخی معابر شهری کاشان به نام شهدای زن نامگذاری شود