مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 23:152022-01-16حوادث

برادر کشی با سوسک کش!


عاملان جنایت 17 ساله در حالی روز گذشته هنگام بازسازی صحنه قتل، پرده از دسیسه شیطانی برداشتند که اعترافات تکان دهنده آنان زوایای دیگری از پرونده برادرکشی را آشکار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح روز گذشته ، دو متهم یک پرونده آدمکشی توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به خیابان محصل شمالی مشهد هدایت شدند تا چگونگی ارتکاب این جنایت را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد بازگو کنند چرا که با وجود اعترافات صریح متهمان و کشف بقایای جسد دفن شده در منزل مسکونی، هنوز هم نقاط کوری در ماجرای برادرکشی وجود داشت که با واقعیت های صحنه جنایت منطبق نبود.

در بازسازی صحنه جنایت که سرهنگ کارآگاه ولی نجفی (رییس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز حضور داشت، ابتدا کارآگاه منفرد به تشریح خلاصه ای از محتویات پرونده و اعترافات متهمان در مراحل بازجویی های مقدماتی پرداخت و سپس با دستور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، همسر سابق مقتول و همسر فعلی قاتل، مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد تا ناگفته های قتل هولناک همسرش را بیان کند.

در این هنگام قاضی محمود عارفی راد با تفهیم اتهام معاونت در قتل عمدی، از وی خواست مواظب اظهارات خودش باشد و حقیقت ماجرا را بازگو کند چرا که این اعترافات در مراحل بعدی دادرسی مورد استناد قضایی قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادر کشی با سوسک کش!

برادر کشی با سوسک کش!