مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 23:102022-01-16سياسي

کیف های 40 میلیارد تومانی رشوه رونمایی شد


سومین جلسه رسیدگی به پرونده 51 متهم شهرداری لواسان در حالی برگزار شد که چهار کیف حاوی بسته های دلار و یورو به ارزش 40 میلیارد تومان رشوه نمایش داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح دیروز سومین جلسه رسیدگی به اتهامات شهردار لواسان، اعضای شورای شهر لواسان، برخی کارمندان و پیمانکاران شهرداری در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.

متهمان این پرونده به مشارکت در تشکیل شبکه ارتشا و اخذ رشوه های متعدد متهم هستند.

با توجه به اینکه در جلسه قبلی این دادگاه که روز چهاردهم دی در همین شعبه برگزار شد فیلمی به نمایش درآمده بود که در آن علی حیدریان، شهردار سابق لواسان و متهم ردیف اول پرونده اقرار می کند که رشوه هایی را در قالب سکه و وجه نقد برای ساخت و ساز دریافت می کرده است و دیگر متهمان این پرونده نیز اقرار کرده اند که وجه نقد و یا سکه به حیدریان به عنوان رشوه پرداخت می کردند.

در جلسه دیروز کیف های حاوی یورو و دلار و سکه به ارزش 40 میلیارد تومان همچنین اسناد دیگری از تخلفات متهمان این پرونده از جمله دریافت بیش از 700 سکه طلا به عنوان رشوه به نمایش گذاشته شد.

محمدجعفرزاده نماینده دادستان در جلسه نخست این دادگاه گفته بود منطقه لواسان به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی و نوع آب و هوا و واقع شدن آن در شمال تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیف های 40 میلیارد تومانی رشوه رونمایی شد

کیف های 40 میلیارد تومانی رشوه رونمایی شد