مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:152022-01-16سياسي

معاون استاندار: مشکلات قزوین بدون پول حل می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: بسیاری از مشکلات ما در استان نیازمند پول نیست بلکه با هزینه کم و خلاقیت قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در نشست هم اندیشی شهرداران قزوین که امروز 26 دی ماه در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مسائل کشور در هر بخشی نیازمند رویکرد خلاقانه هستیم، مدیریت روزمرگی مشکل ما را حل نمی کند، باید جسور باشیم و با رویکرد خلاقانه برای حل مشکلات قدم برداریم.

وی افزود: بسیاری از مشکلات ما در استان نیازمند پول نیست بلکه با هزینه کم و خلاقیت قابل حل است؛ در حوزه استحفاظی خلاق باشید، آموزش ببینید، مطالعه کنید و حل مسائل خلاق را یاد بگیرید، یکی از راه های رویکرد خلاق این است که ورودی ها هدفمند داشته باشیم و راه را برای استفاده از تجربیات مدیریتی باز کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: می توان از تجارب شهرهای مختلف کشور و سایر کشورها استفاده کرد و آن تجارب را متناسب با نیازهای محل تحت مدیریت به کار گرفت، تجربه داخلی و خارجی بدون هزینه در دسترس است و می توان مطابق با آن ها نمونه ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: مشکلات قزوین بدون پول حل می شود

معاون استاندار: مشکلات قزوین بدون پول حل می شود