مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:152022-01-16اقتصادي

سهم 800 میلیارد تومانی استان ایلام از محل تبصره 18


استاندار ایلام از سهم 800 میلیارد تومانی استان ایلام از محل تبصره 18خبر داد و گفت: طولانی بودن پروسه پرداخت تسهیلات در ایلام قابل پذیرش نیست.

- ، حسن بهرام نیا عصر یکشنبه در جلسه تبصره 18 استان با تاکید بر تعامل و همکاری در الگو و روندهای توسعه استان و ضرورت بهره گیری از خرد جمعی، نگاه تیمی و کار جهادی به مسائل کلان استان خواستار توسعه سرمایه گذاری و اشتغال در کادر ظرفیت های بالقوه استان شد.

وی افزود: در مجموعه مدیریتی توسعه استان، کسانی می خواهیم که همچنین نگاهی داشته باشند و در سایه تیم اقتصادی با فعالیت جهادی مسئولان را همراهی کنند.

بهرام نیا با بیان اینکه همه ما در مقابل توسعه استان و کوچک و بزرگ شدن سفره مردم مسئولیم، ابراز داشت: وظیفه اصلی مدیران و فرمانداران توجه به مسائل اقتصادی و معیشت مردم و بستر سازی برای تولید، اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است.

وی با تاکید بر دوری از مسائل سیاسی و تنش زا مهمترین مسئله استان را توسعه زیرساختی و تقویت بنیان های اقتصادی عنوان کرد و گفت: افرادی که به گفتمان و منشور ما لبیک می گویند باید همواره به صورت میدانی و عملیاتی کار کنند، نظارت بر بازار، توزیع اجناس و کیفیت کالاها باید جزو دستور کار شان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 800 میلیارد تومانی استان ایلام از محل تبصره 18

سهم 800 میلیارد تومانی استان ایلام از محل تبصره 18