مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:002022-01-16حوادث

پیشگیری از جنایت بزرگ با سرعت عمل پلیس گلستان/ اقدام شرارت آمیز در قلب گرگان


شرور مسلحی که در یکی از مناطق پر تجمع گرگان قصد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت داشت با حضور سریع و عملکرد به موقع پلیس دستگیر شد.

- با گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پیش از ظهر جمعه گذشته فردی مسلح به سلاح گرم با حضور در محوطه آرامستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان اقدام به داد و فریاد و تهدید افراد حاضر به شلیک کرد و ایجاد رعب و حشت شد.

بلافاصله شهروندان با پلیس 110 تماس گرفته که تیم های عملیاتی پلیس 110 فرمانده انتظامی گرگان و نزدیک ترین تیم های گشت پلیس اطراف، به محل اعزام شدند.

این فرد شرور با حضور ماموران، به دستورات پلیس هم توجه نکرده و حتی قصد شلیک به سمت ماموران را داشت که با تلاش و سرعت عمل ماموران این فرد بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی گرگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره جزییات تحقیقات انجام شده از این فرد، گفت: پس از دستگیری، از این فرد یک قبضه سلاح گرم، 28 عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

علی تجری اضافه کرد: این فرد سوابق متعدد نزاع و درگیری و شرارت ، حمل مواد مخدر و حمل سلاح در پرونده دارد.

وی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و اعلام جزییات بیشتر در خصوص این پرونده پس از تکمیل تحقیقات و روند رسیدگی به زودی توسط پلیس یا دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از جنایت بزرگ با سرعت عمل پلیس گلستان/ اقدام شرارت آمیز در قلب گرگان

پیشگیری از جنایت بزرگ با سرعت عمل پلیس گلستان/ اقدام شرارت آمیز در قلب گرگان