مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:552022-01-16سياسي

شهردار تبریز با خانواده شهید نصیرزاده دیدار کرد


شهردار تبریز همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در منزل شهید داود نصیرزاده حضور یافت و با مادر و خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در منزل شهید داود نصیرزاده حضور یافت و با مادر و خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

عباس رنجبر در این دیدار با بیان این که در قبال شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم، گفت: امروز توفیق پیدا کردیم خدمت خانواده شهید نصیرزاده برسیم و ارادت خود را به محضر شهدا تقدیم کنیم.

وی با بیان این که امیدواریم پیش مردم شرمنده نشویم، اظهار کرد: شهادت آخرین مرحله وصال عشق عاشق به معشوق و معبود بوده و زندگی طیبه واقعی است نه مرگ، تبدیل به سنخ زندگی آسمانی و ابدی است.

وی تصریح کرد: همان طور که خداوند در قرآن کردیم فرموده که من به مجاهدان اجر عظیم خواهم داد پس تنها قشری که تمام هستی خود را بخشیده اند، شهدا هستند که همه لذت و دارایی خود را فدای مردم و وطن خود کرده و هیچ تلاشی و مجاهدتی نمی تواند خود را به نزدیکی شهدا برساند.

رنجبر ادامه داد: امام خمینی(ره) نیز در خصوص مقام شهدا فرموده اند که شهدا در کنار خدا در آسایش هستند و ما از آن ها عقب مانده ایم ، از خدا می خواهم لیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز با خانواده شهید نصیرزاده دیدار کرد

شهردار تبریز با خانواده شهید نصیرزاده دیدار کرد