مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:552022-01-16سياسي

بررسی تعرفه عوارض محلی در شورای اسلامی شهر تبریز


چهل ودومین جلسه ی شورای شهر تبریز روز یکشنبه، 26دی ماه، با حضور رییس و اعضای شورای شهر وشهردار کلانشهر تبریز در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

- رسول برگی رییس شورای شهر تبریز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: این روزها بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی در دستور کار شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفته که در روزهای آتی با اتمام این مهم به مسائل بودجه وارد خواهیم شد.

وی ادامه داد: در صدور پروانه های ساختمانی برای کاربری های خدماتی تصمیمات سرسختانه در نظر گرفته می شود که این موضوع نگران کننده است، ما باید در حوزه خدماتی تسهیلات بیشتری برای مردم در نظر بگیریم تا آنها به دریافت پروانه خدماتی رغبت داشته باشند.

رییس شورای شهر تبریز یادآور شد: از شهرداری تبریز خواهشمندیم تعرفه عوارض محلی سال گذشته را به اعضای شورای شهر ارائه دهند.

رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهری شورا نیز خاطرنشان کرد: نمایشگاه های اتومبیل یکی از پردرآمدترین مشاغل بوده که باید تعرفه عوارض محلی آنها افزایش داشته باشد.

روح اله رشیدی ادامه داد: نمایشگاه های اتومبیل موجود در شهر معابرها و پیاده روها را نیز اشغال می کنند و معابر را پارکینگ های اختصاصی خود می دانند در حالیکه این یک عارضه شهری به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تعرفه عوارض محلی در شورای اسلامی شهر تبریز

بررسی تعرفه عوارض محلی در شورای اسلامی شهر تبریز