مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:352022-01-16سياسي

سیاست زدگی استان قزوین نشانه ضعف استان است


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی بودن نشانه قوت و سیاست زدگی نشانه ی ضعف جدی ما در استان است.

- لطف الله سیاهکلی در نشست هم اندیشی شهرداران قزوین که ظهر یکشنبه در سالن جلسات مفاخر شهرداری برگزار شد اظهار کرد: تاکنون استان درگیر مسائل سیاسی کوچک بوده و این امر سبب شده تا استان قزوین نه تنها یک استان سیاسی نباشد بلکه یک استان سیاست زده باشد و لازم است ما از این شرایط فاصله گرفته و محور عملکرد خود را خدمت به مردم قرار دهیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاسی بودن نشانه قوت و سیاست زدگی نشانه ی ضعف ما است اذعان کرد: اگر محور عملکرد ما خدمت به مردم باشد این امر سبب می شود تا رفاه و رضایت مردم محقق شود و استحکام نظام نیز ارتقا پیدا کند.

وی افزود: ما وکیل مدافع و میان دولت و مردم هستیم و با توجه به این مسئله باید بکوشیم تا حق مردم ضایع نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان نظارت است ابراز کرد: زمانی که دریافت یک پروانه از شهرداری برای مردم بین شش ماه تا یکسال طول می کشد این مسئله حاکی از آن است که بخشی از کار دچار نقص است و ما در این میان موظفیم تا مسائل مردم را در اسرع وقت انجام دهیم که با توجه به این مسئله اگر صلاح در صدور پروانه مشخص است از همان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی استان قزوین نشانه ضعف استان است

سیاست زدگی استان قزوین نشانه ضعف استان است