مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:302022-01-16سياسي

خیلی ها هنوز نمی دانند جهاد کشاورزی چیکار می کند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: جهاد کشاورزی یک سازمان ناشناخته است در حالیکه چندین دستگاه مهم زیرمجموعه آن است.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسمی زاده در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) و بزگداشت مقام مادران شهدا بیان کرد: طبق گفته امیرالمؤمنین مسئولیت ها دست انسان امانت است و بر گردن او است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: امانت را به امانتدار می سپارند که هم باید امانتدار باشد و هم حامل امانت خوبی باشد که مورد دوم مهم تر از مورد اول است.

قاسمی زاده اضافه کرد: امانت متفاوت است؛ گاهی یک شیء است و گاهی انسان، گاهی هم یک مجموعه مهم مانند جهاد کشاورزی استان است.

با توجه به سبقه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، این سازمان یک سازمان ویژه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان خاطرنشان کرد: مراقبت از این امانت با سه اصل برنامه ریزی، مدیریت قوی و رسیدگی جانانه به جا آورده می شود.

قاسمی زاده گفت: مگر می شود در امروز که جهاد کشاورزی باید نقش اول را ایفا کند ناشناخته بماند یا به کارکنان آن که صبح تا شب باید رسدیگی کنند تا تفضلات الهی به مردم برسد رسیدگی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیلی ها هنوز نمی دانند جهاد کشاورزی چیکار می کند

خیلی ها هنوز نمی دانند جهاد کشاورزی چیکار می کند