مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:152022-01-16اجتماعي

کولاک 3 محور مواصلاتی آذربایجان غربی را مسدود کرد


مدیرکل راهداری آذربایجان غربی گفت: برف و کولاک 3 محور مواصلاتی در جنوب آذربایجان غربی را مسدود کرد.

- ، ارسلان شکری عصر یکشنبه در جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار کرد: سه محور مواصلاتی در جنوب استان به علت بار برف و کولاک شدید مسدود شده و تردد در آنها جریان ندارد، این محورها شامل پیرانشهر - پسوه – مهاباد، بوکان - سقز و پیرانشهر – تمرچین است.

وی علت انسداد این محورها را برف و کولاک شدید و عدم وجود دید کافی عنوان کرد و افزود: ارتفاع برف در برخی نقاط جنوب استان به 70 سانتی متر نیز رسیده و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها با وجود بارش برف ادامه دارد.

شکری با بیان اینکه تعدادی از روستاهای استان نیز مسدود بوده که با اولویت، در حال بازگشایی است، ادامه داد: هم استانی ها از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت، از وجود وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ در خودرو اطمینان داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی کامل راهداران استان آذربایجان غربی گفت: راهداران از همان لحظات آغاز برف در محورها و گردنه های استان حضور داشته و برای برفروبی و نمک پاشی محورها اقدام می کنند اما تداوم بارش ها باعث می شود محوری که برفروبی شده بود دوباره درگیر برف شود و عملیات برفروبی چندین نوبت تکرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک 3 محور مواصلاتی آذربایجان غربی را مسدود کرد

کولاک 3 محور مواصلاتی آذربایجان غربی را مسدود کرد