مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:102022-01-16اقتصادي

کاهش 12 درصدی بارندگی در استان کردستان


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان با اشاره به اینکه تا قبل از بارندگی های اخیر شاهد کاهش 34 درصدی بارندگی در استان هستیم؛ گفت: از ابتدای سال آبی 146 میلی متر بارندگی را شاهد بودیم اما به نسبت مدت مشابه سال گذشته در حال حاضر 12 درصد کاهش بارندگی را شاهد هستیم.

- آرش آریانژاد امروز (26دی) در نشستی با تعدادی از فعالان زیست محیطی، گروه های کوهنوردی و نمایندگان کمپین مطالبه آب شرب مطلوب مردم سنندج محیط زیست، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم از کلیه منابع آب به نحوی استفاده کنیم تا باعث ارتقای تاب آوری استان در این حوزه شود، بنابراین اگر کلیه نهادهای مردمی و دولتی، خردمندانه، صبورانه و شجاعانه با همبستگی در کنار هم باشند و از تجارب یکدیگر بهره برده، از موازی کاری دوری کنند و مردم را با خود همراه نمایند، می توان از تنش های آبی به سلامت عبور کرد.

آریانژاد افزود: در خشکسالی های اخیر تنش آبی در شهرستان بانه بیشتر بود ولی خوشبختانه در حال حاضر در سد بانه حدود 700 لیتر در ثانیه و برای سد عباس آباد 2.

5 مترمکعب در ثانیه ورودی آب داریم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان، اضافه کرد: خوشبختانه مردم استان کردستان بسیار مردم نجیب و با درایتی هستند و در مواجه با بحران ها همیشه در کنار مسئولان بوده اند و اگر مطالباتی نیز مطرح شده به صورت کاملا مدنی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 12 درصدی بارندگی در استان کردستان

کاهش 12 درصدی بارندگی در استان کردستان