مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:102022-01-16حوادث

استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام اراذل و اوباش نخواهد بود


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس و دستگاه قضایی استان در خدمت مردم عزیز هستند و با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات هنجارشکنانه اراذل و اوباش برخورد خواهند کرد و این استان جایی برای عرض اندام چنین افرادی نخواهد بود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس و دستگاه قضایی استان در خدمت مردم عزیز هستند و با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات هنجارشکنانه اراذل و اوباش برخورد خواهند کرد و این استان جایی برای عرض اندام چنین افرادی نخواهد بود.

سردار کیقباد مصطفایی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با حضور حداکثری مجموعه فرماندهی انتظامی استان با همراهی دستگاه قضایی استان در دست انجام داریم و در این طرح، برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش، افرادی که به انحاء مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند، دارندگان سلاح های غیر مجاز اعم از سلاح گرم و سرد و خودرو هایی که برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند را به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: در ادامه این طرح همچنین نظارت بیشتری را بر کافی شاپ ها، رستوران ها و مراکزی که به عنوان پاتوق مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا افراد اراذل و اوباش در این نقاط تجمع دارند، در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام اراذل و اوباش نخواهد بود

استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام اراذل و اوباش نخواهد بود