مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:052022-01-16سياسي

خدمات لازم برای توان یابان در بناهای تاریخی فراهم می شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: خودروهای مناسب و خدمات لازم در ابنیه تاریخی برای توان یابان فراهم و راهنماهای آشنا به مسائل مربوط به این افراد آموزش داده می شوند.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تور بازدید توان یابان امروز یکشنبه از موزه پست و ارتباطات، موزه ملی ملک و موزه ملی ایران برگزار شد و سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری با حضور در پایان این تور در موزه ملی، درباره مشکلات توان یابان در بازدید از تاسیسات گردشگری و اماکن تاریخی با آن ها گفت وگو کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه حضور در این تور در موزه ملی ایران گفت: هر کدام از ایرانیان حق دارند با هویت خود و میراث ارزشمندی که متعلق به همه دنیاست، به لحاظ تمدنی و ملی آشنا شوند.

بخشی از هموطنان ما دچار معلولیت هستند و ما نسبت به آن ها یک وظیفه ملی و انسانی داریم که آنها را در جریان تمدن و گذشته خودشان قرار دهیم.

فراهم کردن زیرساخت ها برای بازدید توان یابان از موزه ها و اماکن تاریخی دغدغه ما است ضرغامی در ادامه با بیان اینکه فعالیت های خود را برای معرفی فرهنگ و تمدن به افراد توان یاب شروع کرده ایم و تورهای گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات لازم برای توان یابان در بناهای تاریخی فراهم می شود

خدمات لازم برای توان یابان در بناهای تاریخی فراهم می شود