مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 20:302022-01-16اقتصادي

جزییات اجرای قانون تعرفه گذاری «پرستاران» اعلام شد


کارانه پرستاران از اول دی بر اساس قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری محاسبه و پرداخت می شود و حتما افزایش خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد میرزابیگی،رییس سازمان نظام پرستاری اظهار کرد: ما در سازمان نظام پرستاری فعالیم اما خود را متعهد به انجام خدمت برای تمام اعضای تیم سلامت و همه مدافعان سلامت می دانیم و سعی می کنیم بر مبنای همبستگی اتحاد و همدلی که در دوران کرونا به وجود آمد و سرمایه اجتماعی که مدافعان سلامت به دست آوردند پیش برویم و با هدف خدمت به مردم و تقویت نظام سلامت کشور، رسیدگی به امور مدافعان سلامت، تقویت امور مادی و معنوی آنان و رسیدگی به مطالبات این افراد را دنبال می کنیم تا موفقیت های بیشتری به دست آوریم.

وی افزود: سازمان نظام پرستاری سالانه برنامه عملیاتی دارد و این برنامه سالانه در شواری عالی نظام پرستاری مصوب و گزارش و ارزیابی می شود؛ اولویت ها تعیین می شود و پیگیری می شود.

گاهی اولویت ها با یکدیگر همزمان می شود اما با توجه به امکانات کشور و نوع ارتباط مسئولان کشور برخی از پیگیری ها زودتر و برخی دیرتر نتیجه می دهند.

میرزابیگی اضافه کرد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری، فوق العاده خاص و جذب و استخدام با اولویت تغییر وضعیت افرادی که از جان خود مایه گذاشتند و تیم سلامت و ایران را سرافراز کردند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای قانون تعرفه گذاری «پرستاران» اعلام شد

جزییات اجرای قانون تعرفه گذاری «پرستاران» اعلام شد