مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 20:102022-01-16سياسي

امسال کشور سرمایه عظیمی را از دست داد


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلی که اخیرا کشور در رابطه با صادرات فلفل و برخی صیفی جات دیگر با آن مواجه شد گفت: - در حال حاضر بحث ارگانیک بودن محصولات و استفاده از سموم و کودهای مورد قبول بین المللی بسیار مهم است که برای تحقق آن کارشناسان باید مدام با کشاورزان در ارتباط باشند.

محمدمهدی زاهدی در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال کرمان ضمن تسلیت رحلت حضرت ام البنین و گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا بیان کرد: این بانو اسوه مقاومت و سمیل مادران ایثارگر و شهداست و در تاریخ اسلام و تشیع نقش مهمی برعهه داشت.

امیدواریم قدر ام البنین های جمهوری اسلامی بدانیم وی افزود: از دو سال قبل مهندس سعیدی اصرار داشت عرصه مدیریت استان را ترک کند که به دلایل مختلف این اقدام صورت نگرفت و تشکر می کنیم که تا امروز صبر کردند.

زاهدی ادامه داد: مشکلات در همه نهادها و ادارات کشور بوده و هست؛ بنده در پاکدستی مهندس سعیدی ندارم و ما این مسئله را به جد دنبال کردیم و تا الان هیچ مشکلی ندیدیم و وظیفه ما است که از وی تشکر و قدردانی کنیم.

زاهدی با بیان اینکه درون جهاد کشاورزی اختلاف سلایق سیاسی، رفتاری و کرداری وجود دارد گفت: مهندس خیراندیش به عنوان ریاست جدید با درایت خود باید این مشکلات را ساماندهی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال کشور سرمایه عظیمی را از دست داد

امسال کشور سرمایه عظیمی را از دست داد