مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 19:152022-01-16اجتماعي

استان اردبیل در محاصره برف و کولاک/ راه بیش از 500 روستا مسدود است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به دلیل بارش سنگین برف در استان اردبیل، راه بیش از 500 روستا مسدود است که راهداران در حال بازگشایی هستند.

- سید کمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به بارش سنگین برف در اردبیل اظهار کرد: راه بیش از 500 روستای استان اردبیل به دلیل بارش سنگین و کولاک برف مسدود است.

وی افزود: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بیش از 60 سانتی متر و در معابر شهری و روستایی بیش از 35 سانتی متر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: از ساعات اولیه بارش برف، کلیه اکیپ های اجرایی، خدماتی و امدادی پای کار بوده و مسیرهای اصلی و فرعی در حال بازگشایی است.

وی به وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان اشاره کرد و گفت: آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا که در برخی ساعات به منفی 18 درجه می رسد، تعطیل بوده و آموزش ها به صورت مجازی انجام می شود.

میرجعفریان تاکید کرد: تا این لحظه فشار گاز در سطح استان اردبیل مناسب بوده ولی به دلیل برودت هوا از هم استانی ها خواهشمندیم تا در مصرف گاز صرفه جویی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل در محاصره برف و کولاک/ راه بیش از 500 روستا مسدود است

استان اردبیل در محاصره برف و کولاک/ راه بیش از 500 روستا مسدود است