مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 19:002022-01-16ورزشي

خاکپور قائم مقامی پرسپولیس را بخاطر نداشتن تخصص رد کرد


محمد خاکپور بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در جام جهانی 1998 فرانسه، اخیراً با پیشنهاد قائم مقامی این باشگاه از سوی رضا درویش مدیرعامل جدید سرخپوشان مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، خاکپور که پیش از این در مقدماتی المپیک 2016 ریو، هدایت تیم زیر 23 سال کشورمان را در اختیار داشت، پس از پایان این مأموریت از پست های فنی و مدیریتی فوتبال دور بوده است و به همین دلیل برای بسیاری جالب توجه بود که آیا این بار حاضر می شود به فوتبال برگردد یا خیر؟ سرمربی سابق تیم زیر 23 سال کشورمان در واکنش به این اتفاق و پیشنهاد قائم مقامی باشگاه پرسپولیس، متنی را در اختیار رسانه ها قرار داد که عیناً در زیر می آید: هوالحق هر که در عشق سر از قله برآرد هنر استهمه تا دامنه ی کوه تحمل دارند این افتخار را داشتم که در گذشته به عنوان بازیکن در خدمت تیم پرسپولیس باشم و از این فرصتی که به من داده شد، به افتخارات بسیاری دست یافتم و به همین دلیل همواره سپاسگزار این باشگاه و طرفداران آن هستم.

پرسپولیس تیمی مردمی و باریشه است که حضور و عضویت در هر پستی در این باشگاه برای هر شخص باعث افتخار و مباهات است و عملکرد این تیم بزرگ و نتایجش تأثیری مستقیم در زندگی روزمره طرفدارانش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکپور قائم مقامی پرسپولیس را بخاطر نداشتن تخصص رد کرد

خاکپور قائم مقامی پرسپولیس را بخاطر نداشتن تخصص رد کرد