مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:152022-01-16سياسي

امام جمعه بوشهر: جنگ آینده جهانی جنگ رسانه ای است


ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه از برنامه های مهم دشمن است.

- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه از برنامه های مهم دشمن است و در این شرایط امید آفرینی و ترویج فرهنگ امیدواری یکی از رسالت ها و ماموریت های مهم رسانه انقلابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود:با توجه به تهاجم رسانه ای استکبار با همه ابزار و امکانات؛ تقویت جبهه رسانه ای انقلابی در ابعاد گوناگون از جمله ضرورت هایی است که باید مورد توجه رسانه انقلابی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: جنگ آینده جهانی جنگ رسانه ای است و در این شرایط تقویت جبهه رسانه ای انقلابی برای مقابله با تهاجم رسانه ای غرب امری ضروری است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: جایگاه و ظرفیت استان بوشهر در ابعاد گوناگون دفاعی، فرهنگی، مبارزاتی، حوزوی و قابلیت های مهم اقتصادی، صنعتی و سرمایه گذاری قابل توجه و از پیشینه درخشانی برخوردار است که باید این قابلیت به دنیا معرفی شود.

صفایی بوشهری گفت: رسانه های انقلابی استان بوشهر باید ظرفیت ها و توانمندی های این استان در ابعاد گوناگون فرهنگی، ضد استبدادی، استکبارستیزی، اقتصادی، صنعتی و سرمایه گذاری به جامعه جهانی و ملی معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: جنگ آینده جهانی جنگ رسانه ای است

امام جمعه بوشهر: جنگ آینده جهانی جنگ رسانه ای است