مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:002022-01-16سياسي

شهردار تهران: با ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می شود


بی تردید چنین مقولاتی در منطقه 22 وجود دارد و این منطقه با مواردی همچون نیاز به افزایش سرانه ها مواجه است که هدف گذاری لازم انجام شده و این کار به جدیت دنبال خواهد شد.

- شهردار تهران با بیان اینکه مجموعه شهرداری تهران پروانه های ساخت و ساز را صادر می کند گفت: در چارچوب قوانین، با هر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا زاکانی روز یکشنبه در حاشیه حضور خود در چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ساخت و ساز در مجاورت باغ گیاه شناسی به خبرنگاران افزود: مواردی وجود دارد که بخشی از آنها حقوق مکتسبه ای در راستای صدور مجوزهای دوره های گذشته ایجاد کرده که در دوره ما هنوز کمیسیون ماده پنج مصوبه ای نداشته و این موارد میراثی است که به ما رسیده است.

شهردار تهران تاکید کرد: بی تردید چنین مقولاتی در منطقه 22 وجود دارد و این منطقه با مواردی همچون نیاز به افزایش سرانه ها مواجه است که هدف گذاری لازم انجام شده و این کار به جدیت دنبال خواهد شد.

اجرای طرح رصد و نگهداشت در راستای رفع مشکلات است شهردار تهران گفت: طرح رصد شورای شهر و نگهداشت شهرداری تهران از هم جدا نیستند بلکه مکمل یکدیگرند و امکانی فراهم می کند که دغدغه های جامعه را بدرستی درک کنیم و مشکلات را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: با ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می شود

شهردار تهران: با ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می شود