مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 17:202022-01-16سياسي

بسته های اهدایی بنیاد علوی در مناطق سیل زده جنوب فارس توزیع می شود


مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: تعداد 2600 بسته معیشتی در بخش های سیل زده شهرستان های مهر، لامرد و لارستان اهداء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی اظهار داشت: پس از وقوع بارش های سیل آسا در جنوب فارس که سبب خسارت های بسیاری در این مناطق به ویژه بخش بیرم شهرستان لارستان شده بود از همان ابتدا گروه های جهادی واکنش سریع در منطقه حاضر و اقدام به خدمات رسانی کردند و وجود تعامل خوب بین دستگاه های مرتبط و گروه های جهادی باعث شد تا سرعت خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: خوشبختانه برخی از نهادهای غیردولتی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  و بنیاد علوی نیز اعلام آمادگی برای حضور و کمک به سیل زدگان منطقه کرده اند؛ در همین راستا بنیاد علوی در دو مرحله 2600 بسته معیشتی اهداء کرده است.

مرحله اول بسته های اهدایی بنیاد علوی به تعداد 1200 بسته توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده جنوب استان فارس و در مناطق خسارت دیده از سیل شهرستان های مهر، لامرد و لارستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی انجام شده مرحله دوم بسته های اهدایی بنیاد علوی در روزهای آینده توزیع می شود، گفت: با هماهنگی های انجام شده با نماینده این بنیاد در جنوب کشور، مقرر شد پس از بررسی های دستگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های اهدایی بنیاد علوی در مناطق سیل زده جنوب فارس توزیع می شود

بسته های اهدایی بنیاد علوی در مناطق سیل زده جنوب فارس توزیع می شود