مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 17:102022-01-16سياسي

بازدید رییس کل دادگستری تهران از مجتمع قضایی عدالت


رییس کل دادگستری استان تهران صبح امروز از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری تهران صبح امروز به همراه محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و یحیی جعفری رییس کل محاکم استان تهران از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد.

به گفته پورعبدالله، سرپرست مجتمع قضایی عدالت، این مجتمع قضایی دارای 18 شعبه حقوقی، 6 شعبه کیفری، 4 اجرای احکام و 2 شعبه صلح و سازش شورای حل اختلاف است.

بیشترین پرونده های وارده به شعب کیفری مجتمع قضایی عدالت شامل پرونده های کلاهبرداری، توهین به اشخاص و سرقت مستوجب تعزیر است و بیشترین پرونده های ورودی به شعب حقوقی مربوط به پرونده های اعسار، مطالبه خسارت تایید تادیه و مطالبه وجه است.

ماهیانه به صورت میانگین 210 پرونده وارد هر شعبه حقوقی این مجتمع می شود.

رییس کل دادگستری استان تهران نیز در این بازدید از شعب مختلف مجتمع قضایی عدالت سرکشی کرد و ضمن گفت و گو با قضات در جریان پرونده های شعب مجتمع قرار گرفت.

قضات مجتمع قضایی عدالت حجم زیاد پرونده های ورودی به مجتمع به نسبت تعداد کارمندان، ثبت بی دلیل اعسار از هزینه های دادرسی از سوی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و تاخیر در ارسال پاسخ به استعلام ها از سوی برخی دستگاه ها را از مشکلات موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری تهران از مجتمع قضایی عدالت

بازدید رییس کل دادگستری تهران از مجتمع قضایی عدالت