مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 17:002022-01-16اقتصادي

طرح های بازآفرینی همدان از تخریب های زلزله ممانعت می کند


یکی از مزایای بازسازی و باز آفرینی بافت فرسوده در همدان، پیشگیری از آسیب و تخریب زلزله های احتمالی است.

- به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان همدان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان تشکیل شد، گفت: در استان بازآفرینی پایدار و با ثباتی، در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در ستاد بازآفرینی شهری استان همدان، دو موضوع مهم یعنی بازسازی بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، بازسازی آن ها در ستاد بازآفرینی شهری مورد بررسی قرار می گیرند، گفت: برای حل موضوع باز آفرینی شهری در استان، دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی استان باید مشارکت رسمی و جدی داشته باشند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: با توجه به شهر همدان و همچنین شهرهای تابعه، بافت های فرسوده نیاز مبرمی به بازآفرینی دارند که باید مورد پیگیری مدیران مربوطه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مزایای بازسازی و باز آفرینی بافت فرسوده در همدان، پیشگیری از آسیب ها و تخریب های زلزله های احتمالی است، اضافه کرد: دولت، شهرداران و اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های بازآفرینی همدان از تخریب های زلزله ممانعت می کند

طرح های بازآفرینی همدان از تخریب های زلزله ممانعت می کند