مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:552022-01-16اقتصادي

310 میلیارد ریال زمین خواری در شهر همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 38 هزار متر مربع زمین خواری به ارزش 310 میلیارد ریال در شهرستان همدان خبر داد.

- به گزارش، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر اظهار مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی توسط افرادی سودجو در یکی از مناطق شهرستان همدان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی ها و انجام استعلامات صورت گرفته از ادارات مربوطه و بررسی های میدانی مأموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، اراضی ملی به میزان 38 هزار متر مربع از سوی متهمان به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضایی، اراضی موصوف خلع ید شد، گفت: کارشناسان، ارزش زمین های مورد نظر را 310 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در ادامه اذعان کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از مواجه با اسناد و دلایل موجود به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار امیری خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 میلیارد ریال زمین خواری در شهر همدان

310 میلیارد ریال زمین خواری در شهر همدان