مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:352022-01-16اقتصادي

وزارتخانه ها درباره سند 25 ساله با طرف چینی وارد مذاکره شده اند


وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به اعلام وزیر امور خارجه مبنی بر آغاز توافق 25 ساله ایران و چین، گفت: اکنون هر کدام از وزارتخانه ها در حوزه های مرتبط به خود با طرف چینی وارد مذاکره شده اند تا به یک قرارداد مشترک برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اظهارات وزیر امور خارجه مبنی بر آغاز توافق 25 ساله ایران و چین و انجام گفت وگوهای بین دستگاهی و وزارتخانه ای  در راستای اجرای این توافق، به خانه ملت گفت: اجرایی شدن یک تفاهم بلند مدت 25 ساله مستلزم آن است که در سطح پایین تر و در سطح قراردادهای دستگاهی و بخشی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اکنون هر کدام از وزارتخانه ها به طور مثال صمت، نیرو، نفت و .

در حوزه های مرتبط به خود با طرف چینی وارد مذاکره شده اند تا به یک قرارداد برسند و بعد از آغاز این قراردادهاست که عملا سرمایه گذاری و رشد مدنظر ما، اجرایی خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: براساس اطلاعات من تاکنون این قراردادها به مرحله انعقاد نهایی و آغاز اجرا نرسیده است و این موضوع مستلزم مذاکرات اولیه بود که در سفر اخیر امیرعبداللهیان به چین و صحبت هایی که با همتای چینی خود داشت، مقدمات لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارتخانه ها درباره سند 25 ساله با طرف چینی وارد مذاکره شده اند

وزارتخانه ها درباره سند 25 ساله با طرف چینی وارد مذاکره شده اند