مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:252022-01-16اجتماعي

170 روستای آذربایجان شرقی در محاصره برف/ بارش نیم متری برف در مرند


اروجعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: 70 روستا در هشترود، 55 روستا در چاروایماق و بقیه مربوط به روستاهای شهرستانهای اهر، ورزقان، بستان آباد می شود.

وی با اشاره به اینکه فعلا تمرکز بر باز کردن راه های اصلی می باشد پیش بینی کرد تا فردا یا سه شنبه بازکردن راههای روستایی به طول بیانجامد.

علیزاده ضمن یادآوری اینکه از پنج شنبه بارش برف در آذربایجان شرقی شروع شده و تا فردا بعدازظهر نیز ادامه دارد، گفت: اکیپ های راهداری در این مدت بارهای مسیری را باز کرده اند و بلافاصله با کولاکی دوباره بسته شده و مجدد این مسیر بازگشایی شده است.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: در طی این چند روز مسیرهای مانند گردنه گویجبل، تبریز-مرند-اواغلی- جلفا، صوفیان- شبستر- تسوج، اهر- کلیبر، آزاد راه تبریز- زنجان و شهید کسایی هر کدام بالغ بر سه بار در روز توسط اکیپ های راهداری مستقر در جاده ها بازگشایی می شود.

تلاش شبانه روزی یک هزار و 100 نفر در جاده های آذربایجان شرقی وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکارانش در فصلهای زمستان گفت: نزدیک به یک هزار و 100 نفر پرسنل راهداری، از آغاز فصل زمستان در جاده های استان مستقر شده و با استفاده از بیش از 600 دستگاه خودروی سبک و سنگین از جمله برف روب و برف خور اقدام به بازگشایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 روستای آذربایجان شرقی در محاصره برف/ بارش نیم متری برف در مرند

170 روستای آذربایجان شرقی در محاصره برف/ بارش نیم متری برف در مرند