مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:202022-01-16بين الملل

درخواست ها برای تشکیل دولت تکنوکرات در لیبی/ مطرح شدن اسامی جایگزین الدبیبه


درخواست ها برای تغییر دولت موقت در لیبی و تشکیل یک دولت تکنوکرات برای مدیریت مرحله بعدی نقشه راه شدت گرفته است، طوری که 15 نماینده پارلمان لیبی خواستار برکناری دولت فعلی شده اند و 25 تن دیگر نام هایی را برای جانشینی عبدالحمید الدبیبه همزمان با جلسه .

- درخواست ها برای تشکیل "دولت تکنوکرات" در لیبی/ مطرح شدن اسامی جایگزین الدبیبه درخواست ها برای تغییر دولت موقت در لیبی و تشکیل یک دولت تکنوکرات برای مدیریت مرحله بعدی نقشه راه شدت گرفته است، طوری که 15 نماینده پارلمان لیبی خواستار برکناری دولت فعلی شده اند و 25 تن دیگر نام هایی را برای جانشینی "عبدالحمید الدبیبه" همزمان با جلسه پارلمان پیشنهاد داده اند، جلسه ای که قرار است درباره سرنوشت دولت تصمیم گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه اسکای نیوز عربی در گزارشی درباره تحولات سیاسی لیبی و سرنوشت دولت این کشور نوشت: عقیله صالح ریاست جلسه آتی پارلمان لیبی را در طبرق بر عهده خواهد داشت، جلسه ای که قرار است درباره سرنوشت دولت تصمیم گیری کند.

آخرین جلسه ای که وی ریاست آن را بر عهده داشت در سپتامبر 2021 بود که در جریان آن، از عبدالحمید الدبیبه، رییس دولت موقت لیبی سلب اعتماد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ها برای تشکیل دولت تکنوکرات در لیبی/ مطرح شدن اسامی جایگزین الدبیبه

درخواست ها برای تشکیل دولت تکنوکرات در لیبی/ مطرح شدن اسامی جایگزین الدبیبه