مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:202022-01-16ورزشي

رییس فراکسیون ورزش مجلس درگذشت محمدرضا یزدانی خرم را تسلیت گفت


رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمدرضا یزدانی خرم رییس پیشین فدراسیون های والیبال و کشتی تسلیت گفت.

- رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمدرضا یزدانی خرم رییس پیشین فدراسیون های والیبال و کشتی تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت محمد مهدی فروردین به شرح زیر می باشد: درگذشت مدیر جهادی و انقلابی حاج محمدرضا یزدانی خرم، رییس پیشین فدراسیون های والیبال و کشتی که منشأ خدماتی بسیاری برای ورزش کشور بود، موجب تألم و تأثیر گردید.

بدون شک مدیریت جهادی ایشان در فدراسیون های مختلف، اثرات و ثمرات ارزشمند و ماندگاری در تاریخ ورزشی این مرز و بوم به جای گذاشت و یاد و نام این مدیر متعهد و خدوم همواره در خاطر جامعه ورزش کشور و مردم قدرشناس زنده خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه اسفبار و جانگداز را به جامعه ورزش به ویژه خانواده کشتی و والیبال، وابستگان و خانواده و دوستاران ایشان تسلیت عرض نموده، برای روح بزرگ او رحمت و غفران الهی و محشور شدن با اولیاء خدا و برای خانواده محترمشان صبر بر این مصیبت آرزو مندم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا یزدانی خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش ایران ساعت 3 بامداد یک شنبه 26 دی ماه 1400 در سن 75 سالگی در منزلش، دار فانی را وادع گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فراکسیون ورزش مجلس درگذشت محمدرضا یزدانی خرم را تسلیت گفت

رییس فراکسیون ورزش مجلس درگذشت محمدرضا یزدانی خرم را تسلیت گفت