مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:552022-01-16حوادث

جاده آهار ظرف 48 ساعت آینده به وضعیت عادی برمی گردد


رییس اداره راهداری شهرستان شمیرانات گفت: عملیات شکستن تخته سنگ عظیم سقوط کرده در محور آهار، ظرف 48 ساعت آینده به پایان می رسد و این مسیر به وضعیت عادی خود برمی گردد.

- یاسر بوداغی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شمیرانات در گفت و گو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: با توجه به وضعیت خاص جغرافیایی و توپوگرافی منطقه شهرستان شمیرانات ریزش سنگ جزو حوادث طبیعی مناطق کوهستانی با دامنه سنگی است.

وی گفت: عملیات شکستن تخته سنگ عظیم سقوط کرده در محور آهار ظرف 48 ساعت آینده به پایان می رسد و جاده آهار به وضعیت عادی خود برمی گردد.

بوداغی تصریح کرد: طبیعتا اینگونه ریزش ها از اراده و اختیار مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خارج بوده ولیکن این اداره همواره با تمام قوا و با تلاش شبانه روزی همواره کوشیده است تا در اسرع وقت نسبت به عملیات ریزش برداری و رفع انسداد و بازگشایی محورهایی که تحت تاثیر این حادثه طبیعی قرار می گیرند اقدام کند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شمیرانات ادامه داد: اکنون با تلاش همه جانبه عوامل راهداری شهرستان هیچ گونه انسداد مسیر در حوزه راههای استحفاظی شهرستان شمیرانات نداریم و تردد در محورهای شهرستان بصورت عادی برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده آهار ظرف 48 ساعت آینده به وضعیت عادی برمی گردد

جاده آهار ظرف 48 ساعت آینده به وضعیت عادی برمی گردد