مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:502022-01-16اجتماعي

زندگی 200فرزند بهزیستی زیر 18سال در خانه های ده گانه سمنان


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از نگهداری و سرپرستی از 200کودک و نوجوان زیر 18سال در خانه های بهزیستی سمنان خبر داد.

- علیرضا ایزدپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فرزندان بهزیستی در 10 خانه شبانه روزی در سطح این استان نگهداری می شوند.

وی با اشاره به نظارت دقیق بر این خانه های نگهداری فرزندان فاقد سرپرست یا سرپرست موثر افزود: این کودکان و نوجوانان به تفکیک سن و جنس و متناسب با رده های سنی شان در یکی از خانه های ده گانه بهزیستی زندگی می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان از مدیریت این خانه ها از سوی مراکز خیریه خبر داد و با اشاره به تقسیم بندی این فرزندان بهزیستی اضافه کرد: تقسیم بندی ها متناسب با شاخص جنس و سن صورت گرفته و کودکان به چند گروه زیر سه سال، سه تا 6 سال ، 6 تا 12 سال و 12 تا 18 سال تقسیم شدند.

ایزدپور با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 200 فرزند از خدمات نگهداری و آموزشی بهزیستی در این خانه ها بهره مند هستند گفت: تدوین و اجرای برنامه مراقبت و پرورش کودکان به صورت شبانه روزی از سوی تیم های تخصصی، ارائه خدمات مددکاری اجتماعی به کودکان،پیگیری امور مربوط به هویت فرزندان، شناسایی خانواده و تلاش برای بازپیوند فرزندان به خانواده های دارای شرایط، ارزیابی روانشناختی کودکان و نوجوانان، پیگیری امور تحصیلی، آموزشی، فرهنگی، درمانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی 200فرزند بهزیستی زیر 18سال در خانه های ده گانه سمنان

زندگی 200فرزند بهزیستی زیر 18سال در خانه های ده گانه سمنان