مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:452022-01-16سياسي

تشییع پیکر شهدا در بندرامیرآباد/ حضور شهدای گمنام مایه برکت است


پیکر دو شهید گمنام در شبستان مسجد محمد رسول الله (ص) بندر امیرآباد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی تدفین و خاکسپاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مراسم تدفین دو شهید خوشنام در شبستان مسجد محمد رسول الله (ص) بندر امیرآباد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و قرائت پیام وزیر به مناسبت تدفین شهدا در بندر امیرآباد و با حضور ریاست بندر امیرآباد و ریاست اداره کل حفظ و آثار دفاع مقدس مازندران سردار ملکی و اهالی دهستان میانکاله و اقشار مختلف شهرستان بهشهر و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر2 شهید گمنام در بندر امیرآباد اظهار کرد: شهدای گمنام اهل کمال هستند و حضورشان مایه برکت برای مردم منطقه بهشهر خواهد بود.

  وی افزود: از هفت شهید تفحص شده در منطقه عملیاتی بدر و کربلای 5که مهمان مردم مازندران بودند 3 شهید در بهشهر خاک سپاری شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مردم عشرستاق در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) استقبال خوب و تشییع باشکوهی از پیکر شهید گمنام داشتند، افزود: پیکر 2 شهید گمنام نیز امروز در بندر اقتصادی مازندران باشکوه خاصی تشییع و خاک سپاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهدا در بندرامیرآباد/ حضور شهدای گمنام مایه برکت است

تشییع پیکر شهدا در بندرامیرآباد/ حضور شهدای گمنام مایه برکت است