مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:352022-01-16ورزشي

60 درصد هیئت های ورزشی اردبیل در بین 10 هیئت برتر کشور قرار دارند


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 60 درصد هیئت های ورزشی استان اردبیل در بحث رتبه بندی فدراسیون مربوطه در بین 10 هیئت برتر قرار دارند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 60 درصد هیئت های ورزشی استان اردبیل در بحث رتبه بندی فدراسیون مربوطه در بین 10 هیئت برتر قرار دارند.

سجاد انوشیروانی 26 دی در جلسه با رؤسای شهرستان ها و هیئت های ورزشی استان که با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: استان اردبیل در رتبه بندی بودجه و اعتبارات در بین 10 استان کشور قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش جوانان اردبیل اضافه کرد: با رایزنی هایی که با بنیاد علوی انجام گرفته است در شهرستان های گرمی، خلخال و کوثر با اعتباری بیش از 6 میلیارد تومان در بحث ساخت و بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی گام بلندی برداشته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان اضافه کرد: در استان به لحاظ اعتباری و پروژه ای توازن برقرار است و در تمام شهرستان ها پروژه های ورزشی فعال است و این نوید روزهای خوبی را برای ورزش استان رقم خواهد زد.

انوشیروانی با تاکید بر اینکه فدراسیون های ورزشی هیئت ورزشی استان را بیگانه نپندارند، تصریح کرد: فدراسیون ها نباید هیئت های ورزشی استان ها را جدای از خود بدانند چرا که تمام ورزشکاران در این هیئت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد هیئت های ورزشی اردبیل در بین 10 هیئت برتر کشور قرار دارند

60 درصد هیئت های ورزشی اردبیل در بین 10 هیئت برتر کشور قرار دارند