مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:252022-01-16اقتصادي

تقویت صنایع بومی استان قم دنبال می شود


استاندار قم بر لزوم تمرکز بیشتر نسبت به صنایع بومی استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت های موجود نیازمند تقویت است و برای تولید فرش باید به صورت ویژه برنامه ریزی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم امروز در سالن کرامت استانداری با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و تعدادی از تولیدکنندگان و صادر کنندگان استان برگزار شد.

استاندار قم با اشاره به توجه دولت به افزایش صادرات کشور، گفت: گسترش صادرات موضوعی ضروری است و با بسته شدن قرارداد 25 ساله با کشور چین و همچنین سفر آینده رییس جمهور به کشور روسیه ظرفیت های خوبی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: ما تلاش می کنیم تا درآمد استان را بالا ببریم و می شود با ارتباط با سفیران ایران در کشور های دیگر از طریق وزارتخارجه این موضوع را تقویت کرد.

شاهچراغی گفت: باید نسبت به صنایع بومی استان بیشتر تمرکز و تقویت ظرفیت های موجود را دنبال کنیم و در موضوع تولید فرش استان نیز به صورت ویژه برنامه ریزی داشته باشیم.

وی در مورد مشارکت اتحادیه ها و بخش های خصوصی استان قم بیان کرد: اتحادیه ها و بخش های خصوصی با طرح نکات، پیشنهادات و نظرات خود در این نشست، می توانند به مجموعه صادرات استان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت صنایع بومی استان قم دنبال می شود

تقویت صنایع بومی استان قم دنبال می شود