مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:152022-01-16اقتصادي

از تهیه نقشه کاربردی خاک تا واگذاری مسئولیت ها به بخش خصوصی


نشست مشترک اعضای اندیشکده آب و محیط زیست، منابع طبیعی و امنیت غذایی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حضور وزیر جهادکشاورزی در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد.

- از "تهیه نقشه کاربردی خاک" تا "واگذاری مسئولیت ها به بخش خصوصی" نشست مشترک اعضای اندیشکده آب و محیط زیست، منابع طبیعی و امنیت غذایی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حضور وزیر جهادکشاورزی در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این نشست وزیر جهادکشاورزی چالش ها و مسائل بخش کشاورزی را که شامل اجرای الگوی کشت، سنددارکردن اراضی کشاورزی، یکپارچه سازی اطلاعات تولید، دیپلماسی غذایی، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، دانش بنیان کردن و ضعف در بودجه آبخیزداری بود را تشریح کرد و سپس اساتید دانشگاهی نیز به طرح دغدغه های موجود در این بخش پرداختند.

محمدحسن روزی طلب_ دبیر اندیشکده آب و محیط زیست، منابع طبیعی و امنیت غذایی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت:سلامت محیط زیست و پایداری منابع طبیعی، آب، انرژی، امنیت غذایی و نظام سکونتگاهی و توزیع جمعیت براساس آمایش سرزمینی با حداقل نابرابری فضایی در کشور فراهم می شود و کشف منابع، خلق مزیت ها و فرصت های تازه، فراوانی و پایداری نعمت برای همگان با رعایت عدالت میان نسلی حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تهیه نقشه کاربردی خاک تا واگذاری مسئولیت ها به بخش خصوصی

از تهیه نقشه کاربردی خاک تا واگذاری مسئولیت ها به بخش خصوصی