مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:152022-01-16اجتماعي

جاده های فارس باز است/انجام 4275 کیلومتر برفروبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با بیان اینکه براساس پیش بینی ها تمهیدات لازم برای ممانعت از انسداد راه ها به دلیل بارندگی و پیامدهای آن انجام شده بود، - از باز بودن همه محورهای ارتباط زمینی فارس خبر داد.

علیرضا سیاهپور یکشنبه 26 دی با اشاره به تداوم بارندگی در بخش هایی از فارس با توجه به پیش بینی های هواشناسی، به خبرنگاران گفت: راهداری استان فارس با آمادگی کامل زمینه تردد ایمن و روان را فراهم کرده است.

سیاهپور خاطرنشان کرد: از روز جمعه 24 تا امروز یکشنبه 26 دیماه، به حمدالله، شاهد بارش برف در محورهای ارتباطی 10 شهرستان و بارش باران در مسیرهای جاده ای 24 شهرستان استان فارس بودیم.

او ادامه داد: با توجه به الگوها و پیش بینی های هواشناسی، تمهیدات لازم برای استقرار تجهیزات و نیرو انجام شد و برای ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای استان و ایجاد تردد ایمن و روان 700 راهدار با بهره گیری از 430 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری، در محورهای مختلف فعال بودند.

سیاهپور خاطرنشان کرد: از روز جمعه 24 دیماه تاکنون عملیات برفروبی در 4 هزار و 275 کیلومتر از راه های استان فارس اجرایی و در ادامه با هدف ممانعت از یخ زدگی جاده ها و برقراری تردد ایمن در محورهای برف گیر، بالغ بر 2738 تن شن و نمک در سطح جاده ها پاشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های فارس باز است/انجام 4275 کیلومتر برفروبی

جاده های فارس باز است/انجام 4275 کیلومتر برفروبی